Rok 2010 - Og³oszenie o udzieleniu zamówienia

 Og³oszenie o udzieleniu zamówienia
Krotoszyn: Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Specjalistycznego O¶rodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Zdunach
Numer og³oszenia: 29820 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. M³yñska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, faks 0-62722 88 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Specjalistycznego O¶rodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Zdunach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Specjalistycznego O¶rodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Zdunach. Obiady do Specjalistycznego O¶rodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Zdunach mieszcz±cego siê przy ul. Strzeleckiej 10 dostarczane bêd± 7 dni w tygodniu (od poniedzia³ku do pi±tku ³±cznie z dniami ¶wi±tecznymi) w godzinie
od 13.00 do 14.00 w dziennej ilo¶ci: 1) ok. 5 obiadów dwudaniowych dla doros³ych, 2) ok. 8 obiadów dwudaniowych dla dzieci. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy (przewiduje siê 01.02.2010 r.) do 31.03.2010 r. Ca³kowita szacunkowa wielko¶æ zamówienia wynosi: ok. 767 obiadów dwudaniowych, w tym: 1) ok. 295 obiadów dwudaniowych dla doros³ych, 2) ok. 472 obiadów dwudaniowych dla dzieci. Wymienione w SIWZ ilo¶ci posi³ków nale¿y traktowaæ jako ilo¶ci szacunkowe, które mog± ulegaæ weryfikacji. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci zamawianych obiadów o ok. 50% dziennie, jednak do wysoko¶ci ca³kowitej warto¶ci zamówienia.. Ostateczne ustalenie ilo¶ci obiadów nastêpowaæ bêdzie telefonicznie w dniu dostawy do godz. 9.00 Posi³ek dwudaniowy powinien byæ gor±cy oraz sk³adaæ siê z: - pierwsze danie (+kompot lub inny napój): 1) ziemniaki lub zamiennie: ry¿, makaron, kasza, miêso + surówka lub warzywa gotowane lub 2) danie bezmiêsne (jeden raz w tygodniu - pi±tek). Drugie danie 6xw tygodniu powinno byæ miêsne (np. sztuka miêsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi kurczaka, bitki wo³owe, gulasz itp.). Raz w tygodniu (pi±tek) zamiast miêsa zamawiaj±cy dopuszcza inny produkt np. ryba, pierogi, nale¶niki, knedle, placki ziemniaczane. Zestaw obiadowy dla dzieci powonien stanowiæ po³owê porcji dla osoby doros³ej. Gramatura posi³ków, ich warto¶æ od¿ywcza i energetyczna powinna byæ zgodna z okre¶lonymi normami i wytycznymi Instytutu ¯ywno¶ci i ¯ywienia. Posi³ki musz± byæ bezwzglêdnie ¶wie¿e i przyrz±dzone w dniu dostawy. Posi³ki musza byc urozmaicone, wysokiej jako¶ci zarówno co do warto¶ci od¿ywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzglêdniaæ polsk± tradycje kulinarn±. Obiady bêd± dostarczane w³asnym transportem Wykonawcy, spe³niaj±cym wymagania sanitarne. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeñ Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ obiady, o nie gorszej jako¶ci na swój koszt, z innych ¿róde³..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zapytanie o cenê
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:01.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Firma MADAR Marian Stanis³awski, Restauracja Impuls, Krotoszyn, 63-760 Zduny, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 5607,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡• Cena wybranej oferty: 5458,88
• Oferta z najni¿sz± cen±: 5458,88 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 10826,78
• Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
• 1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenê na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
• 2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ze wzglêdu na fakt, ¿e przedmiotem zamówienia s± us³ugi powszechnie dostêpne o ustalonych standardach jako¶ciowych, a warto¶æ zamówienia nie przekracza kwot okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, celowe jest zastosowanie dla udzielenia zamówienia publicznego trybu zapytania o cenê.
Wydrukowano z Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie
Wkorzystano phpBB