Rok 2012 - OG£OSZENIE O ZMIANIE OG£OSZENIA - Wsparcie szkoleniowe ....

 OG£OSZENIE O ZMIANIE OG£OSZENIA - Wsparcie szkoleniowe ....
Numer og³oszenia: 269048 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012

OG£OSZENIE O ZMIANIE OG£OSZENIA


Og³oszenie dotyczy: Og³oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym og³oszeniu: 263960 - 2012 data 20.07.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. M³yñska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, fax. 0-62 722 88 91.

SEKCJA II: ZMIANY W OG£OSZENIU


II.1) Tekst, który nale¿y zmieniæ:

Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: III 3.2.
W og³oszeniu jest: W celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie na druku stanowi±cym za³±cznik nr 4a do SIWZ oraz wyka¿e, ¿e w okresie 3 lat przed dniem sk³adania ofert w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych - równie¿ wykonuje) nale¿ycie na zlecenie zewnêtrznych w stosunku do siebie podmiotów po 1 us³udze szkoleniowej w zakresie nw: rozwoju kompetencji osobistych i /lub ¿yciowych lub rozwoju kompetencji spo³ecznych, realizacji turnusu rehabilitacyjnego, realizacji kursów zawodowych: kucharza lub sprzedawcy z obs³uga kasy fiskalnej lub prawa jazdy kategorii B, zajêæ w zakresie integracji emocjonalnej lub zajêæ w zakresie komunikacji partnerskiej lub rozwoju kompetencji rodzicielskich i/lub pracy z rodzin± zagro¿on± wykluczeniem spo³ecznym, realizacji zajêæ dla dzieci i m³odzie¿y z wykorzystaniem metod terapii taktylnej lub integracji sensorycznej lub treningu zastêpowania agresji; o wymiarze co najmniej 1 dzieñ szkoleniowy ka¿da, gdzie dzieñ szkoleniowy wynosi³ co najmniej 5 godzin dydaktycznych dla co najmniej 5 osób ka¿da, skierowanych do osób zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym i/lub osób niepe³nosprawnych i/lub rodzin wieloproblemowych i/lub rodzin zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym i/lub rodzin zastêpczych, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentem potwierdzaj±cym, i¿ us³ugi wskazane w wykazie zosta³y wykonane nale¿ycie (np. referencje lub protokó³ odbioru us³ugi - obejmuj±ce co najmniej wskazanie, ¿e Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w niniejszym postêpowaniu realizowa³/realizuje zamówienie, którego dokumenty dotycz±, wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane by³o zamówienie, opiniê tego podmiotu, podpisan± przez umocowanego przedstawiciela, stwierdzaj±c±, ¿e zamówienie zosta³o wykonane nale¿ycie). Ocena spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o o¶wiadczenie Wykonawcy, za³±cznik nr 4a do SIWZ oraz ww. dokumenty, wg formu³y spe³nia - nie spe³nia..
W og³oszeniu powinno byæ: W celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie na druku stanowi±cym za³±cznik nr 4a do SIWZ oraz wyka¿e, ¿e w okresie 3 lat przed dniem sk³adania ofert w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych - równie¿ wykonuje) nale¿ycie na zlecenie zewnêtrznych w stosunku do siebie podmiotów po 1 us³udze szkoleniowej w zakresie nw:rozwoju kompetencji osobistych i /lub ¿yciowych, rozwoju kompetencji spo³ecznych, zajêæ z trenerem pracy i/lub treningu pracy, realizacji turnusu rehabilitacyjnego, realizacji kursów zawodowych: kucharza lub sprzedawcy z obs³ug± kasy fiskalnej lub prawa jazdy kategorii B, zajêæ w zakresie integracji emocjonalnej, zajêæ w zakresie komunikacji partnerskiej,rozwoju kompetencji rodzicielskich i/lub pracy z rodzin± zagro¿on± wykluczeniem spo³ecznym, realizacji zajêæ dla dzieci i m³odzie¿y z wykorzystaniem metod terapii taktylnej lub integracji sensorycznej lub treningu zastêpowania agresji; o wymiarze co najmniej 1 dzieñ szkoleniowy ka¿da, gdzie dzieñ szkoleniowy wynosi³ co najmniej 5 godzin dydaktycznych dla co najmniej 5 osób ka¿da, skierowanych do osób zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym i/lub osób niepe³nosprawnych i/lub rodzin wieloproblemowych i/lub rodzin zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym i/lub rodzin zastêpczych, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentem potwierdzaj±cym, i¿ us³ugi wskazane w wykazie zosta³y wykonane nale¿ycie (np. referencje lub protokó³ odbioru us³ugi - obejmuj±ce co najmniej wskazanie, ¿e Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w niniejszym postêpowaniu realizowa³/realizuje zamówienie, którego dokumenty dotycz±, wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane by³o zamówienie, opiniê tego podmiotu, podpisan± przez umocowanego przedstawiciela, stwierdzaj±c±, ¿e zamówienie zosta³o wykonane nale¿ycie). Ocena spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o o¶wiadczenie Wykonawcy, za³±cznik nr 4a do SIWZ oraz ww. dokumenty, wg formu³y spe³nia - nie spe³nia..

Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: IV 4.4.
W og³oszeniu jest: 30.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. M³yñska 2d/1 63-700 Krotoszyn Pokój nr 1..
W og³oszeniu powinno byæ: 30.07.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. M³yñska 2d/1 63-700 Krotoszyn Pokój nr 1..
Wydrukowano z Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie
Wkorzystano phpBB