BIPBIP
 www.pcpr.krotoszyn.pl
    
 Kategorie 
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
 
 Linki 
PCPR w Krotoszynie
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
 
 Narzędzia 
WyszukiwarkaWyszukiwarka
StatisticsStatystyki odwiedzin
ZalogujZaloguj
RedaktorzyRedaktorzy
Rejestr zmianRejestr zmian
InstrukcjaInstrukcja obłsugi


Wykorzystano phpBB GNU/GPL
Kategoria: Rok 2013
[ Wersja do druku ]
  Ogłoszenie o zamówieniu

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.pcpr.krotoszyn.pl, www.pcpr.krotoszyn.pl

Krotoszyn: Zorganizowanie pobytu uczestnikom warsztatów wyjazdowych realizowanych w ramach projektu pn. Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 290662 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młyńska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, faks 0-62 722 88 91.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pcpr.krotoszyn.pl, www.pcpr.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pobytu uczestnikom warsztatów wyjazdowych realizowanych w ramach projektu pn. Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakwaterowanie, wyżywienie oraz udostępnienie sal szkoleniowych dla uczestników (rodziców zastępczych i dzieci z tych rodzin zastępczych jako ich otoczenia) warsztatów wyjazdowych realizowanych w ramach projektu systemowego pn. Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami warsztatów wyjazdowych jest 20 opiekunów zastępczych i 32 dzieci z rodzin zastępczych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 10-dniowy pobyt (9 noclegów) w obiekcie (ośrodku wypoczynkowym lub rekreacyjnym lub pensjonacie lub hotelu) położonym nad polskim morzem. Warsztaty będą realizowane w ciągu 8 dni (od 2 do 9 dnia pobytu). Zakres tematyczny warsztatów: Radzenie sobie ze stresem sytuacyjnym (25 h) - zajęcia dla 20 opiekunów zastępczych, Muzykoterapia i techniki relaksacyjne (2 gr po 30 h) - zajęcia dla 20 opiekunów zastępczych i 32 dzieci z rodzin zastępczych, Trening kreatywności (25 h) - 32 dzieci z rodzin zastępczych. Godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zapewnienie obiektu (ośrodku wypoczynkowym lub rekreacyjnym lub pensjonacie lub hotelu) położonego w odległości nie dalszej niż 500 m od linii brzegowej polskiego morza, - zapewnienie zakwaterowania dla rodzin w pokojach 2 - 5 osobowych z łazienką, wyposażonych minimum w TV w zależności od liczebności rodziny i wieku dzieci; Zamawiający zastrzega sobie prawo (w uzasadnionych przypadkach) do zmniejszenia liczby dzieci (nie więcej niż o 3 dzieci) uczestniczących w warsztatach. O liczbie uczestników Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 2 dni przed planowaną datą organizacji wyjazdu. Zamawiający płaci za faktyczną liczbę osób rozpoczynających pobyt na wyjeździe z uwzględnieniem w/w zapisu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował obiekt zapewniający co najmniej zakwaterowanie (w pokojach blisko siebie, w jednym budynku), wyżywienie, 2 sale szkoleniowe, sale zabaw dla dzieci, plac zabaw dla dzieci, boisko sportowe, basen murowany (na terenie ośrodka); Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował takie rozłożenie pokoi, aby w 1 pokoju nie łączono osób z różnych rodzin; Wykonawca zobowiązany jest do zarezerwowania 3 pokoi 1 osobowych dla osób prowadzących warsztaty w ww. terminie, - zapewnienie wyżywienia: pierwszy dzień pobytu - obiad (dwudaniowy), deser, kolacja, 2 - 9 dzień pobytu - śniadanie, obiad (dwudaniowy), deser, kolacja, 10 dzień pobytu - śniadanie; jedno dziecko jest na diecie bezglutenowej oraz bezmlecznej, - zapewnienie serwisu kawowego (kawa, herbata, woda, soki, ciastka) podczas wszystkich warsztatów - 2 razy dziennie (serwis powinien być uzupełniany na bieżąco), - zapewnienie 2 oddzielnych sal szkoleniowych (każda na min. 35 osób) na terenie obiektu, do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie/kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy. Każda sala powinna być wyposażona w projektor multimedialny, flipchart (z blokiem i markerami) oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników, - zapewnienie 3 opiekunek dla dzieci na czas zajęć warsztatowych, w tym 2 opiekunek posiadających doświadczenie zawodowe związane z opieką nad grupą dzieci w wieku przedszkolnym i jednej opiekunki posiadającej doświadczenie zawodowe związane z opieką nad grupą dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym, - oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo PCPR oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu warsztatów ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja obiektu. Do zadań Zamawiającego należy: ubezpieczenie NNW uczestników warsztatów, zorganizowanie dojazdu i powrotu uczestników z miejsca odbywania się warsztatów, zapewnienie trenerów prowadzących warsztaty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.24.00.00-4, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 75
2 - Atrakcyjność możliwości wykorzystania czasu wolnego - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wystąpi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na okoliczności, których, przy zachowaniu należytej staranności, nie można było przewidzieć, 3) nastąpi zmniejszenia liczby dzieci (nie więcej niż o 3 dzieci) uczestniczących w warsztatach i nie będzie możliwe skierowanie do udziału w warsztatach wskazanej w SIWZ liczby dzieci. W powyższym przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną liczbę osób rozpoczynających pobyt na wyjeździe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pcpr.krotoszyn.pl, www.pcpr.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn Pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Razem z Tobą będę Sobą jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Załączniki:


Załączniki:



 Strona 1 z 1
Autor:  Marta Kowalczyk
Data utworzenia: 23 Lip 2013, 15:49
Ostatnio zmieniany: 23 Lip 2013, 15:49

[ Rejestr zmian ]
[ Strona główna ]