BIPBIP
 www.pcpr.krotoszyn.pl
    
 Kategorie 
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
 
 Linki 
PCPR w Krotoszynie
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
 
 Narzędzia 
WyszukiwarkaWyszukiwarka
StatisticsStatystyki odwiedzin
ZalogujZaloguj
RedaktorzyRedaktorzy
Rejestr zmianRejestr zmian
InstrukcjaInstrukcja obłsugi


Wykorzystano phpBB GNU/GPL
Kategoria: Rok 2013
[ Wersja do druku ]
  Ogłoszenie o zamówieniu - kursy zawodowe

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.pcpr.krotoszyn.pl, www.pcpr.krotoszyn.pl

Krotoszyn: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn. Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 310058 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młyńska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, faks 0-62 722 88 91.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pcpr.krotoszyn.pl, www.pcpr.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn. Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn. Razem z Tobą będę Sobą - PO KL Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane będzie w formie kursów, które podzielone zostały na następujące zadanie: Część I - kurs prawa jazdy kat. B Część II - kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej Część III - kurs konserwatora terenów zielonych Część IV - kurs kucharza Część V - kurs organizacji przyjęć Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ Do zadań Wykonawcy należy: 1) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie miasta Krotoszyn. Sala powinna być wyposażona w rzutnik multimedialny, laptop, ekran, flipczart z papierem i powinna mieścić minimalnie 15 osób. 2) Zapewnienie jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, kruche ciastka) podczas szkolenia - 2 razy dziennie. 3) Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez wywieszenie plakatu, tablicy informacyjnej, naklejki lub innego rodzaju materiału zawierającego dwa podstawowe logotypy: logo PO KL i flagę Unii Europejskiej z dwoma podpisami oraz informację o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja taka powinna w szczególności znaleźć się w salach szkoleniowych i innych salach, w których realizowane jest wsparcie skierowane bezpośrednio do osób. Informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w działaniach realizowanych w danym miejscu. 4) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia (po podpisaniu umowy i wcześniejszym uzgodnieniu go z Zamawiającym), odpowiada za merytoryczne przygotowanie materiałów szkoleniowych i ich wydruk. 5) Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. 6) W odniesieniu do kursu kucharza oraz prawa jazdy kategorii B Wykonawca zapewni uczestnikom udział w badaniach lekarskich właściwych dla danego kursu. 7) Wykonawca powinien dysponować odpowiednimi warunkami do realizacji zajęć praktycznych, w tym pomieszczeniami kuchennymi umożliwiającymi prowadzenie zajęć praktycznych z gastronomii z liczbą stanowisk i sprzętu odpowiednią do liczby uczestników szkolenia. 8) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin. Zgodnie z zasadami oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach PO KL zaświadczenia/ certyfikaty muszą zawierać co najmniej: logo PO KL, flagę Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na zaświadczeniach/ certyfikatach logotypy oraz informacja o współfinansowaniu powinna znaleźć się w formie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl. 10) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, że w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej 2 usługi szkoleniowe o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia (dotyczy każdej części). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie Wykonawcy, załącznik nr 4a do SIWZ oraz ww. dokumenty, wg formuły spełnia - nie spełnia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ, ocena wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty przez pełnomocnika. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 4. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego na 2013 rok wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wystąpi konieczność zmiany terminu przeprowadzenia danego kursu z uwagi na okoliczności, których, przy zachowaniu należytej staranności, nie można było przewidzieć, 3) nastąpi zmniejszenie ilości uczestników kursów, na skutek przerwania lub zakończenia przez uczestnika udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom udział w zajęciach. W powyższym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o koszt udziału brakujących osób. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności dokonanej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pcpr.krotoszyn.pl, www.pcpr.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn Pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Razem z Tobą będę Sobą jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestnika do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B. Program szkolenia na prawo jazdy powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów /Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 ze zm./. Liczba osób - 10. Liczba certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu kursu - 10. Liczba godzin zajęć teoretycznych/praktycznych - w wymiarze godzin zgodnym z przepisami prawa. Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cele szkolenia teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do podjęcia pracy w charakterze sprzedawcy w obsłudze sklepów, hurtowni. Liczba osób - 5. Liczba certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu kursu - 5. Liczba godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna=45 minut) - 60 h; liczba godzin zajęć w danym dniu nie powinna przekraczać 8 godzin..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs konserwatora terenów zielonych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników kursu podstawowej wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie konserwacji i pielęgnacji terenów zielonych. Liczba osób - 5. Liczba certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu kursu - 5 Liczba godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna=45 minut) - 120 h, w tym co najmniej 90 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych; liczba godzin zajęć w danym dniu nie powinna przekraczać 8 godzin..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs kucharza.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest opanowanie podstawowych czynności i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy w gastronomii w charakterze kucharza. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: organizację produkcji, w tym obsługiwanie maszyn i urządzeń gastronomicznych, stosowania zasad prawidłowego żywienia, towaroznawstwo spożywcze, stosowanie przepisów i zasad bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, przestrzeganie przepisów sanitarno-epidemiologicznych, dekorowania potraw; 40 h kursu zostanie przeznaczone na omówienie specyfiki kuchni polskiej, z uwzględnieniem przepisów kuchni regionalnej. Liczba osób - 25, w tym 10 osób niepełnosprawnych i 15 kobiet bezrobotnych. Liczba certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu kursu - 25. Liczba godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna=45 minut) - 120 h dla osób niepełnosprawnych i 120 h dla kobiet bezrobotnych; liczba godzin zajęć w danym dniu nie powinna przekraczać 8 godzin..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs organizacji przyjęć.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie wiedzy w zakresie organizacji i przygotowywania przyjęć okolicznościowych. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: zagadnienia związane z organizacją i przygotowaniem przyjęć okolicznościowych. Zawiera informacje o dekoracji stołu, menu, doborze alkoholi, wiadomości na temat zastawy stołowej, szkła i sztućców oraz niezbędne wiadomości na temat savoir-vivre. Liczba osób - 15. Liczba certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu kursu - 15. Liczba godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna=45 minut) - 40 h; liczba godzin zajęć w danym dniu nie powinna przekraczać 8 godzin..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



Załączniki:


Załączniki:



 Strona 1 z 1
Autor:  Marta Kowalczyk
Data utworzenia: 01 Sie 2013, 16:46
Ostatnio zmieniany: 06 Sie 2013, 9:31

[ Rejestr zmian ]
[ Strona główna ]