BIPBIP
 www.pcpr.krotoszyn.pl
    
 Kategorie 
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
 
 Linki 
PCPR w Krotoszynie
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
 
 Narzędzia 
WyszukiwarkaWyszukiwarka
StatisticsStatystyki odwiedzin
ZalogujZaloguj
RedaktorzyRedaktorzy
Rejestr zmianRejestr zmian
InstrukcjaInstrukcja obłsugi


Wykorzystano phpBB GNU/GPL
Kategoria: Rok 2013
[ Wersja do druku ]
  Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - kursy zawodowe

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 310058-2013 z dnia 2013-08-01 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Krotoszyn
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn. Razem z Tobą będę Sobą - PO KL Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie...
Termin składania ofert: 2013-08-09
________________________________________
Numer ogłoszenia: 317096 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 310058 - 2013 data 01.08.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Młyńska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, fax. 0-62 722 88 91.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
• W ogłoszeniu jest: Zamówienie realizowane będzie w formie kursów, które podzielone zostały na następujące zadanie: Część I - kurs prawa jazdy kat. B Część II - kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej Część III - kurs konserwatora terenów zielonych Część IV - kurs kucharza Część V - kurs organizacji przyjęć 2) Zapewnienie jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, kruche ciastka) podczas szkolenia - 2 razy dziennie.
• W ogłoszeniu powinno być: Zamówienie realizowane będzie w formie kursów, które podzielone zostały na następujące zadania: Część I - kurs prawa jazdy kat. B; dla 10 osób niepełnosprawnych, w wymiarze godzin zgodnym z przepisami prawa. Część II - kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej; dla 5 osób niepełnosprawnych, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych. Część III - kurs konserwatora terenów zielonych; dla 5 osób niepełnosprawnych, w wymiarze 120 godzin dydaktycznych, w tym co najmniej 90 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych. Część IV - kurs kucharza; dla 25 osób, w tym 10 osób niepełnosprawnych i 15 kobiet bezrobotnych, w wymiarze 120 godzin dydaktycznych dla osób niepełnosprawnych i 120 godzin dydaktycznych dla kobiet bezrobotnych. Część V - kurs organizacji przyjęć; dla 15 kobiet bezrobotnych, w wymiarze 40 godzin dydaktycznych. 2) Zapewnienie jednego ciepłego posiłku (danie obiadowe: danie mięsne - ziemniaki lub zamiennie: makaron, ryż, kasza - 200 g na osobę, mięso - 150 g na osobę, surówka lub warzywa gotowane - 200 g na osobę, danie bezmięsne (w piątki) - ziemniaki - 200 g na osobę, ryba - 150 g na osobę, surówka lub warzywa gotowane - 200 g na osobę; sok owocowy - 0,5 l na osobę; obiad dla każdego uczestnika powinien być ciepły, wyporcjowany, zapakowany w jednorazowe opakowanie termiczne z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek) dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (Ciasto porcjowane, min. 350 g na osobę /dwa rodzaje na osobę/, woda mineralna butelkowana gazowana i niegazowana w butelkach 0,5 l - 0,5 l na osobę, kawa czarna rozpuszczalna, herbata w termosach - 0,5 l na osobę, cukier do kawy i herbaty /10 g/os/, śmietanka w opakowaniach jednorazowych /2 szt./os/, ciasta podane na paterach, kubki do napojów zimnych i gorących, mieszadełka, serwetki papierowe) podczas szkolenia.
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6.
• W ogłoszeniu jest: 1. Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty przez pełnomocnika. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 4. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego na 2013 rok wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych.
• W ogłoszeniu powinno być: 1. Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty przez pełnomocnika. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
• W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:09.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn Pokój nr 1.
• W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 r. godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn Pokój nr 1.

Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie
Andrzej Piotrowski


 Strona 1 z 1
Autor:  Marta Kowalczyk
Data utworzenia: 06 Sie 2013, 15:28
Ostatnio zmieniany: 06 Sie 2013, 15:28

[ Rejestr zmian ]
[ Strona główna ]