BIPBIP
 www.pcpr.krotoszyn.pl
    
 Kategorie 
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
 
 Linki 
PCPR w Krotoszynie
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
 
 Narzędzia 
WyszukiwarkaWyszukiwarka
StatisticsStatystyki odwiedzin
ZalogujZaloguj
RedaktorzyRedaktorzy
Rejestr zmianRejestr zmian
InstrukcjaInstrukcja obłsugi


Wykorzystano phpBB GNU/GPL
Kategoria: Rok 2014
[ Wersja do druku ]
  Ogłoszenie o zamówieniu

Krotoszyn: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i usług rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Razem z Tobą będę Sobą, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 175459 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młyńska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, faks 0-62 722 88 91.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.krotoszyn.pl, bip.pcpr.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i usług rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Razem z Tobą będę Sobą, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz rehabilitacyjnych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanymi usługami i dostawami towarów dla osób zamieszkałych na terenie powiatu krotoszyńskiego w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie, Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rozdrażewie, będącymi uczestnikami realizowanego w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. projektu Razem z Tobą będę Sobą, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części, w ramach których wykonane zostaną następujące usługi: Część I Działania skierowane do 30 osób niepełnosprawnych z ogólnego stanu zdrowia, w tym: 1. Usługa nr 1: 14 dniowy turnus rehabilitacyjny dla 30 osób niepełnosprawnych i dla 8 opiekunów 2. Usługa nr 2: Arteterapia 3. Usługa nr 3: Trening kompetencji osobistych z elementami kompetencji życiowych 4. Usługa nr 4: Dźwięk leczy - warsztaty psychoterapii antystresowej i przeciwlękowej Część II Działania skierowane do grupy 10 kobiet bezrobotnych, w tym: 5. Usługa nr 5: Grupowe warsztaty psychologiczne Część III Działania skierowane do 10 rodzin zastępczych wraz z otoczeniem dzieci i współmałżonków w ramach obozu aktywnej integracji, w tym: 6. Usługa nr 6: Muzykoterapia i techniki relaksacyjne 7. Usługa nr 7: Trening umiejętności społecznych - relacje partnerskie 8. Usługa nr 8: Trening umiejętności społecznych - relacje rodzicielskie 9. Usługa nr 9: Zajęcia w zakresie integracji sensorycznej 10. Usługa nr 10: Trening kompetencji zawodowych Część IV Działania skierowane do grupy 22 osób bezrobotnych, w tym: 11. Usługa nr 11: Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami kompetencji życiowych i rodzicielskich 12. Usługa nr 12: Trening pracy 13. Usługa nr 13: Trening autoprezentacji i wizażu Część V Działania skierowane do 30 osób niepełnosprawnych, 22 osób bezrobotnych oraz do 10 kobiet bezrobotnych w tym: 14. Usługa nr 14: Warsztaty dotyczące funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej 15. Usługa nr 15: Kursy zawodowe Ogólne wymagania w zakresie zorganizowania szkoleń: Szkolenia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zorganizował i przeprowadził poszczególne usługi szkoleniowe określone w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ zgodnie z wymaganiami tam określonymi, w tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1. Zapewnił (odpowiednio dla danej usługi): trenerów i/lub terapeutów i/lub opiekunów i/lub prelegentów i/lub rehabilitantów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w ramach danej tematyki zajęć/szkoleń/warsztatów; 2. Zajęcia/szkolenia/warsztaty odbywały się w terminach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 3. Zagwarantował w ramach zajęć/szkoleń/warsztatów/kursów salę szkoleniową, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zapewnił sprzęt wykorzystywany podczas szkoleń; 5. Zapewnił dla każdego uczestnika materiały szkoleniowe oraz materiały piśmiennicze; 6. Przekazał materiały szkoleniowe i piśmiennicze każdemu uczestnikowi z każdego szkolenia oraz komplet materiałów Zamawiającemu; 7. Materiały szkoleniowe i piśmiennicze opatrzył logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu zajęć/szkoleń/warsztatów ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: Zajęcia/Szkolenie/Warsztaty współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej. 8. Zapewnił w trakcie poszczególnych zadań wyżywienie dla uczestników zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Dokonał rejestracji swojej instytucji na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu; 10. Wykonał szkolenia zgodnie z przepisami BHP i przeciwpożarowymi; 11. Przestrzegał ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 ze zm.) w czasie trwania szkolenia, jak i po jego zakończeniu. 12. Prowadził dzienniki zajęć, listy obecności, listy potwierdzające uzyskanie przez Uczestników zajęć/szkoleń/warsztatów/kursów/świadczeń właściwych dla danej jednostki szkoleniowej zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, sporządził raport po wykonaniu usługi szkoleniowej wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym i dostarczył wszystkie dokumenty w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu zajęć/szkoleń/warsztatów/kursów w terminach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 13. Wystawił na zakończenie zajęć/szkoleń/warsztatów zaświadczenia/certyfikaty o ich ukończeniu; 14.Poddał się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego; przechowywał dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom uprawnionym; 15. Zapewnił, dla prawidłowego przebiegu zadań, obsługę osoby odpowiedzialnej za realizację zadań, zarówno dla zadań stacjonarnych jak też wyjazdowych. Ponadto Wykonawca zapewni opiekuna grupy podczas pobytu każdej z grup beneficjentów. Opiekun grupy reprezentuje organizatora zajęć i zobowiązany jest do właściwej opieki, nadzoru i zapewnienia bezpieczeństwa powierzonej jego pieczy grupie osób. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zorganizował i przeprowadził turnus rehabilitacyjny zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, w tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1. zagwarantował w ramach Usług w Części 1 (Usługi nr 1-3) obiekt zlokalizowany w nad morzem na terenie w miejscowości turystycznej w województwie pomorskim lub zachodniopomorskim w odległości do 500 km w linii prostej od plaży morskiej, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, w tym wyposażony w windę (zamiennie zamawiający dopuszcza ulokowanie wszystkich osób na parterze budynku pod warunkiem zagwarantowania pełnej dostępności dla osób niepełnosprawnych do budynku oraz wszystkich pomieszczeń, z których będą korzystać uczestnicy tj. do części mieszkalnej, do stołówki, do sal na zajęcia i do części rekreacyjnej) i posiadający podjazdy, pokoje 2 - 3 osobowe lub typu studio z pełnym węzłem sanitarnym tj. łazienka + WC, ofertę rehabilitacyjną zgodną z obowiązującymi przepisami, personel medyczny z uprawnieniami do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych. 2. zagwarantował obiekt wpisany do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania określonych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych; 3. zagwarantował wyżywienie, transport, zakwaterowanie i inne czynności, jakie Wykonawca musi zapewnić w trakcie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z zasadami określonym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.31.25.00-4, 80.41.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 2) jest wpisany do rejestru agencji zatrudnienia prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę agencji zatrudnienia; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia powyższe wymagania określone w pkt. 1 i w pkt. 2 musi spełniać ten z wykonawców, który odpowiedzialny będzie za wykonanie zakresu prac, które wymagają wpisu do ww. rejestrów. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której powyższe wymaganie spełnia wyłącznie podwykonawca Wykonawcy. 3) jest wpisany do rejestru organizatorów turnusów prowadzonego przez wojewodę; 4) posiada wymagane prawem uprawnienia do realizacji kursów operatora wózka jezdniowego; 5) posiada wymagane prawem uprawnienia do realizacji kursu spawania metodami TIG oraz MAG; 6) jest wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wymagania określone w pkt. 3, w pkt. 4, w pkt. 5 i w pkt. 6 musi spełniać ten z Wykonawców, który odpowiedzialny będzie za wykonanie zakresu prac, które wymagają posiadania ww. uprawnień. Zamawiający wskazuje, że w przypadku, kiedy z oferty wynika, że Wykonawca zamierza powierzyć organizację turnusu rehabilitacyjnego lub (i) realizację ww. kursów zawodowych podwykonawcy, wystarczające jest posiadanie odpowiednich, ww. uprawnień przez podwykonawcę. W tym przypadku niezbędne jest złożenie pisemnego zobowiązania i innych dokumentów, o których mowa w pkt. 5.3. oraz 6. SIWZ. Jeżeli Wykonawca polegać będzie na uprawnieniach do organizowania turnusów lub realizacji kursów zawodowych innych podmiotów Zamawiający wymaga złożenia pisemnego zobowiązania innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (dokument należy złożyć w oryginale) oraz do uczestniczenia w realizacji odpowiedniej części zamówienia w charakterze podwykonawcy. Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, że w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje) usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej 11 usług szkoleniowych tj. zajęć/warsztatów/kursów w wymiarze co najmniej 2 dni szkoleniowe każda usługa (gdzie każdy dzień szkoleniowy wynosił co najmniej 5 godzin dydaktycznych) i dla co najmniej 10 osób równocześnie każda usługa, skierowanych do osób niepełnosprawnych i/lub rodzin wieloproblemowych i/lub osób lub rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym i/lub rodzin zastępczych, odpowiadających swoją tematyką każdej z form aktywizacji wskazanych poniżej pod pkt. od Nr 1 do Nr 11, wraz z zapewnieniem sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych oraz trenerów do prowadzenia szkoleń/warsztatów tj.: zrealizował po 1 usłudze szkoleniowej w zakresie: 1) rozwoju kompetencji społecznych; 2) arteterapii i/lub terapii dźwiękiem i/lub decoupage; 3) rozwoju kompetencji osobistych i/lub życiowych; 4) rozwoju kompetencji rodzicielskich i/lub pracy z rodziną; 5) realizacji zajęć w zakresie integracji sensorycznej; 6) realizacji kursu zawodowego kucharza i/lub kursu spawania i/lub kursu prawa jazdy kat. B i/lub kursu prawa jazdy kat. C i/lub kursu fryzjerskiego i/lub kursu baristy i/lub kursu rękodzieła artystycznego i/lub kursu magazyniera i/lub kursu operatora wózka jezdniowego i/lub kursu w zakresie podstaw księgowości i/lub kursu w zakresie konserwacji terenów zielonych i /lub kursu komputerowego; 7) realizacji turnusu rehabilitacyjnego; 8) prowadzenia poradnictwa psychologicznego; 9) prowadzenia zajęć grupy wsparcia; 10) prowadzenia zajęć w zakresie wiedzy o ekonomii społecznej; 11) realizacji zajęć w zakresie treningu pracy i/lub zajęć z trenerem pracy i/lub treningu kompetencji zawodowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedstawi: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu (w tym liczby dni i godzin szkoleniowych oraz liczby uczestników), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wykaz powinien obejmować główne usługi, tj. usługi niezbędne do wykazania spełnienia warunku doświadczenia określonego w pkt. 5.1.2. SIWZ i musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunki określone w tym punkcie. Dowodami, o których mowa powyżej mogą być: 1) Poświadczenie podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn, o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt. 1, przy czym obiektywne przyczyny, o których mowa powyżej należy opisać w ofercie. W przypadku, gdy usługi były wykonywane na rzecz zamawiającego, prowadzącego niniejsze postępowanie, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: ośrodkiem do turnusu rehabilitacyjnego (Usługa nr 1 wykazana w załączniku nr 1 do SIWZ), zlokalizowanym w miejscowości turystycznej nad polskim morzem, w odległości do 500 m w linii prostej od plaży morskiej, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym z dysfunkcją narządu ruchu (zgodnie z wymaganiami dostępności ośrodka dla osób niepełnosprawnych opisanymi w pkt. 3.2. SIWZ), wpisanym do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania określonych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych i posiadającym aktualny wpis do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla zorganizowanych grup wyjazdowych osób niepełnosprawnych z orzeczonym stopniem niepełnosprawności: z dysfunkcją narządu ruchu, z dysfunkcją narządu ruchu poruszającej się na wózku inwalidzkim, z dysfunkcją narządu słuchu, z upośledzeniem umysłowym, z chorobą psychiczną, ze schorzeniami układu krążenia i układu oddechowego, z cukrzycą, z chorobami neurologicznymi, z chorobami układu moczowo - płciowego, z chorobami układu pokarmowego. Ośrodek, o którym mowa powyżej będzie dysponował możliwością realizacji zabiegów rehabilitacyjnych w zakresie co najmniej balneoterapii, kinezyterapii, fizykoterapii, krioterapii, hydroterapii i masaży. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedstawi: Wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, jeżeli Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym innych podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym warunek uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek. Wykonawca w tym celu złoży Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym warunek uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek. Wykonawca w tym celu złoży Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy, którego wzór stanowi załącznik nr 8/01 do SIWZ 2. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru agencji zatrudnienia, którego wzór stanowi załącznik nr 8/02 do SIWZ 3. Oświadczenie dotyczące posiadania aktualnego wpisu do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, którego wzór stanowi załącznik nr 8/03 do SIWZ 4. Oświadczenie dotyczące posiadania uprawnień do realizacji kursu operatora wózka jezdniowego, którego wzór stanowi załącznik nr 8/04 do SIWZ 5.Oświadczenie dotyczące posiadania uprawnień do realizacji kursu spawania metodą TIG i MAG, którego wzór stanowi załącznik nr 8/05 do SIWZ 6. Oświadczenie dotyczące posiadania aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, którego wzór stanowi załącznik nr 8/06 do SIWZ 7. Harmonogram zajęć/szkoleń/warsztatów/kursów, zawierający godzinowy plan z wykazem zagadnień poruszanych na każdym etapie. 8. Konspekt zajęć/szkoleń/warsztatów/kursów, zawierający godzinowy plan z wykazem zagadnień poruszanych na każdym etapie. Dokumenty nr 7-8 nie są wymagane dla usługi nr 1 - turnus rehabilitacyjny.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 40
2 - Doświadczenie Wykonawcy - 60

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2. wystąpi konieczność zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych, lub wynikłych z przyczyn losowych; 3. wystąpi konieczność zmiany szczegółowych terminów realizacji poszczególnych usług oraz wystąpi konieczność zmiany terminu wykonania (określonego do 15.12.2014 r.) w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany tych terminów; 4. zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, a jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pcpr.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 Strona 1 z 1
Autor:  Marta Kowalczyk
Data utworzenia: 13 Sie 2014, 17:38
Ostatnio zmieniany: 01 Paź 2014, 10:16

[ Rejestr zmian ]
[ Strona główna ]