BIPBIP
 www.pcpr.krotoszyn.pl
    
 Kategorie 
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
 
 Linki 
PCPR w Krotoszynie
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
 
 Narzędzia 
WyszukiwarkaWyszukiwarka
StatisticsStatystyki odwiedzin
ZalogujZaloguj
RedaktorzyRedaktorzy
Rejestr zmianRejestr zmian
InstrukcjaInstrukcja obłsugi


Wykorzystano phpBB GNU/GPL
Kategoria: Rok 2014
[ Wersja do druku ]
  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Krotoszyn: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i usług rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Razem z Tobą będę Sobą, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 300020 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175459 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Młyńska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, faks 0-62 722 88 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i usług rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Razem z Tobą będę Sobą, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz rehabilitacyjnych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanymi usługami i dostawami towarów dla osób zamieszkałych na terenie powiatu krotoszyńskiego w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie, Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rozdrażewie, będącymi uczestnikami realizowanego w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. projektu Razem z Tobą będę Sobą, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części, w ramach których wykonane zostaną następujące usługi: Część I Działania skierowane do 30 osób niepełnosprawnych z ogólnego stanu zdrowia, w tym: 1. Usługa nr 1: 14 dniowy turnus rehabilitacyjny dla 30 osób niepełnosprawnych i dla 8 opiekunów 2. Usługa nr 2: Arteterapia 3. Usługa nr 3: Trening kompetencji osobistych z elementami kompetencji życiowych 4. Usługa nr 4: Dźwięk leczy - warsztaty psychoterapii antystresowej i przeciwlękowej Część II Działania skierowane do grupy 10 kobiet bezrobotnych, w tym: 5. Usługa nr 5: Grupowe warsztaty psychologiczne Część III Działania skierowane do 10 rodzin zastępczych wraz z otoczeniem dzieci i współmałżonków w ramach obozu aktywnej integracji, w tym: 6. Usługa nr 6: Muzykoterapia i techniki relaksacyjne 7. Usługa nr 7: Trening umiejętności społecznych - relacje partnerskie 8. Usługa nr 8: Trening umiejętności społecznych - relacje rodzicielskie 9. Usługa nr 9: Zajęcia w zakresie integracji sensorycznej 10. Usługa nr 10: Trening kompetencji zawodowych Część IV Działania skierowane do grupy 22 osób bezrobotnych, w tym: 11. Usługa nr 11: Trening kompetencji i umiejętności społecznych z elementami kompetencji życiowych i rodzicielskich 12. Usługa nr 12: Trening pracy 13. Usługa nr 13: Trening autoprezentacji i wizażu Część V Działania skierowane do 30 osób niepełnosprawnych, 22 osób bezrobotnych oraz do 10 kobiet bezrobotnych w tym: 14. Usługa nr 14: Warsztaty dotyczące funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej 15. Usługa nr 15: Kursy zawodowe Ogólne wymagania w zakresie zorganizowania szkoleń: Szkolenia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zorganizował i przeprowadził poszczególne usługi szkoleniowe określone w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ zgodnie z wymaganiami tam określonymi, w tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1. Zapewnił (odpowiednio dla danej usługi): trenerów i/lub terapeutów i/lub opiekunów i/lub prelegentów i/lub rehabilitantów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w ramach danej tematyki zajęć/szkoleń/warsztatów; 2. Zajęcia/szkolenia/warsztaty odbywały się w terminach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 3. Zagwarantował w ramach zajęć/szkoleń/warsztatów/kursów salę szkoleniową, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zapewnił sprzęt wykorzystywany podczas szkoleń; 5. Zapewnił dla każdego uczestnika materiały szkoleniowe oraz materiały piśmiennicze; 6. Przekazał materiały szkoleniowe i piśmiennicze każdemu uczestnikowi z każdego szkolenia oraz komplet materiałów Zamawiającemu; 7. Materiały szkoleniowe i piśmiennicze opatrzył logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu zajęć/szkoleń/warsztatów ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: Zajęcia/Szkolenie/Warsztaty współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej. 8. Zapewnił w trakcie poszczególnych zadań wyżywienie dla uczestników zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Dokonał rejestracji swojej instytucji na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu; 10. Wykonał szkolenia zgodnie z przepisami BHP i przeciwpożarowymi; 11. Przestrzegał ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 ze zm.) w czasie trwania szkolenia, jak i po jego zakończeniu. 12. Prowadził dzienniki zajęć, listy obecności, listy potwierdzające uzyskanie przez Uczestników zajęć/szkoleń/warsztatów/kursów/świadczeń właściwych dla danej jednostki szkoleniowej zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, sporządził raport po wykonaniu usługi szkoleniowej wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym i dostarczył wszystkie dokumenty w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu zajęć/szkoleń/warsztatów/kursów w terminach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 13. Wystawił na zakończenie zajęć/szkoleń/warsztatów zaświadczenia/certyfikaty o ich ukończeniu; 14.Poddał się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego; przechowywał dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom uprawnionym; 15. Zapewnił, dla prawidłowego przebiegu zadań, obsługę osoby odpowiedzialnej za realizację zadań, zarówno dla zadań stacjonarnych jak też wyjazdowych. Ponadto Wykonawca zapewni opiekuna grupy podczas pobytu każdej z grup beneficjentów. Opiekun grupy reprezentuje organizatora zajęć i zobowiązany jest do właściwej opieki, nadzoru i zapewnienia bezpieczeństwa powierzonej jego pieczy grupie osób. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zorganizował i przeprowadził turnus rehabilitacyjny zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, w tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1. zagwarantował w ramach Usług w Części 1 (Usługi nr 1-3) obiekt zlokalizowany w nad morzem na terenie w miejscowości turystycznej w województwie pomorskim lub zachodniopomorskim w odległości do 500 km w linii prostej od plaży morskiej, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, w tym wyposażony w windę (zamiennie zamawiający dopuszcza ulokowanie wszystkich osób na parterze budynku pod warunkiem zagwarantowania pełnej dostępności dla osób niepełnosprawnych do budynku oraz wszystkich pomieszczeń, z których będą korzystać uczestnicy tj. do części mieszkalnej, do stołówki, do sal na zajęcia i do części rekreacyjnej) i posiadający podjazdy, pokoje 2 - 3 osobowe lub typu studio z pełnym węzłem sanitarnym tj. łazienka + WC, ofertę rehabilitacyjną zgodną z obowiązującymi przepisami, personel medyczny z uprawnieniami do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych. 2. zagwarantował obiekt wpisany do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania określonych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych; 3. zagwarantował wyżywienie, transport, zakwaterowanie i inne czynności, jakie Wykonawca musi zapewnić w trakcie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.31.25.00-4, 80.41.12.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Firma B-Consulting Bartłomiej Gębarowski, ul. Malczewskiego 11 lok. 49, 35-114 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 597344,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 401100,00

Oferta z najniższą ceną: 401100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 401100,00

Waluta: PLN.


 Strona 1 z 1
Autor:  Marta Kowalczyk
Data utworzenia: 09 Wrz 2014, 14:31
Ostatnio zmieniany: 09 Wrz 2014, 14:31

[ Rejestr zmian ]
[ Strona główna ]