BIPBIP
 www.pcpr.krotoszyn.pl
    
 Kategorie 
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
 
 Linki 
PCPR w Krotoszynie
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
 
 Narzędzia 
WyszukiwarkaWyszukiwarka
StatisticsStatystyki odwiedzin
ZalogujZaloguj
RedaktorzyRedaktorzy
Rejestr zmianRejestr zmian
InstrukcjaInstrukcja obłsugi


Wykorzystano phpBB GNU/GPL
Kategoria: Aktualności
[ Wersja do druku ]
  Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w PCPR Kroto

Przystąpienie do rekrutacji

1. Decyzję o rozpoczęciu procedury naboru na wolne stanowisko pracy podejmuje Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie..

2. Powołuje się komisję rekrutacyjną w składzie:
a/ Dyrektor – pełniący funkcję przewodniczącego komisji,
b/ Kierownik Działu PCPR, w którym ma być zatrudniony pracownik,
c/ pracownik Działu Finansowego odpowiedzialny za kadry – pełniący funkcję sekretarza komisji.

3. Komisja działa do czasu zakończenia naboru na wolne stanowisko.

Zasady prowadzenia naboru.
4. Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze odbywa się według następujących etapów:
a/ ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko,
b/ składanie dokumentów aplikacyjnych / ofert/,
c/ wstępna selekcja kandydatów - analiza złożonych dokumentów aplikacyjnych,
d/ ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne,
e/ selekcja końcowa, w tym wybór nie więcej niż pięciu /5/ najlepszych kandydatów. Selekcji dokonuje się na podstawie testu kwalifikacyjnego, rozmowy kwalifikacyjnej albo testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
f/ sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru,
g/ podjęcie decyzji o zatrudnieniu,
h/ ogłoszenie wyników naboru.

5. 1. Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej PCPR.
2. Ogłoszenie o wolnym stanowisku zawiera:
a/ nazwę i adres PCPR,
b/ określenie stanowiska pracy,
c/ wymagania związane z zatrudnieniem na stanowisku zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe,
d/ zakres zadań wykonywanych na stanowisku,
e/ wskazanie wymaganych dokumentów,
f/ termin i miejsce składania dokumentów.
3. Termin składania ofert nie może być krótszy niż 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia .
4. Z dniem wskazanym w ogłoszeniu o naborze pracowników rozpoczyna się przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych od kandydatów zainteresowanych pracą na wolnym stanowisku.

6.1. Dokumenty aplikacyjne muszą zawierać:
a/ list motywacyjny oraz życiorys - CV
b/ kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia,
c/ kserokopie dyplomów / świadectw/ potwierdzających wykształcenie wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
d/ inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
2. Dokumenty aplikacyjne / oferty/ przyjmowane są w Sekretariacie PCPR tylko po dacie podanej w ogłoszeniu o rozpoczęciu naboru i tylko w formie pisemnej. Dokumenty są opatrzone datą i zarejestrowane w rejestrze.
3. Oferty zgłoszone drogą elektroniczną oraz oferty pisemne złożone po terminie nie będą przyjmowane i rozpatrywane.

7. Analizy ofert dokonuje komisja wyznaczona przez Dyrektora PCPR. Analizując oferty Komisja sprawdza czy zostały złożone w terminie i zawierają wszystkie wskazane w ogłoszeniu dokumenty oraz czy z dokumentów tych wynika, że kandydat spełnia wymagane kryteria.

8. Przewodniczący informuje kandydatów o dopuszczeniu albo o niedopuszczeniu do dalszego postępowania.

9. Na podstawie analizy sporządza się wykaz kandydatów do pracy zakwalifikowanych do dalszego postępowania rekrutacyjnego i listę kandydatów umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej

10. Lista kandydatów zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz miejscowość ich zamieszkania. Lista umieszczona jest w BIP do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru.

11. Przewodniczący ustala termin i miejsce posiedzenia komisji o czym powiadamia członków komisji oraz zakwalifikowanych do dalszej rekrutacji kandydatów do pracy.

12. W toku postępowania kwalifikacyjnego Komisja rekrutacyjna sprawdza wiedzę, kwalifikacje i predyspozycje niezbędne do wypełnienia zadań.

Sposób sprawdzianu: test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna, bądź test i rozmowa kwalifikacyjna.
a/ test kwalifikacyjny przeprowadza się w celu sprawdzenia wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku, na które ogłoszono nabór. Pytania w teście kwalifikacyjnym są punktowane,
b/ rozmowa kwalifikacyjna służy do nawiązania bezpośredniego kontaktu z kandydatem , sprawdzenia jego wiedzy , a w szczególności wiedzy o samorządzie oraz jego predyspozycji i umiejętności niezbędnych do wykonywania przyszłych obowiązków.
Komisja przydziela kandydatowi punkty w skali od 0 do 10.

13. Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej Komisja wybiera kandydata, który w selekcji końcowej uzyskał największą ilość punktów. Po wyłonieniu kandydata Dyrektor akceptuje osobę i warunki zatrudnienia.

14. Po zakończeniu procedury naboru sekretarz Komisji sporządza protokół, który zawiera:
- określenie stanowiska urzędniczego, na które ogłoszony był nabór,
- liczbę kandydatów ,
- imiona, nazwiska i adresy nie więcej niż 5 kandydatów, uszeregowane wg spełnienia przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu,
- informację o zastosowanych metodach i technikach naboru,
- uzasadnienie dokonanego wyboru.

15. Informację o wynikach naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku, nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
Informacja zawiera:
- nazwę komórki organizacyjnej, w której dokonano zatrudnienia lub planowano zatrudnienie,
- określenie stanowiska urzędniczego,
- imię i nazwisko zatrudnionego kandydata oraz miejscowość, w której zamieszkuje,
- uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie braku zatrudnienia jakiegokolwiek kandydata.

16. Informację o wynikach naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej PCPR przez okres 3 miesięcy.

17. Jeżeli stosunek pracy zatrudnionej w drodze naboru osoby ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia jego nawiązania, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród kandydatów wymienionych w protokole z naboru.

18. Dokumenty kandydata , który zostanie zatrudniony są dołączone do jego akt osobowych.

19. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole są przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum.


 Strona 1 z 1
Autor:  Aneta Bielawska
Data utworzenia: 20 Lut 2008, 10:32
Ostatnio zmieniany: 20 Lut 2008, 10:32

[ Rejestr zmian ]
[ Strona główna ]