BIPBIP
 www.pcpr.krotoszyn.pl
    
 Kategorie 
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
 
 Linki 
PCPR w Krotoszynie
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
 
 Narzędzia 
WyszukiwarkaWyszukiwarka
StatisticsStatystyki odwiedzin
ZalogujZaloguj
RedaktorzyRedaktorzy
Rejestr zmianRejestr zmian
InstrukcjaInstrukcja obłsugi


Wykorzystano phpBB GNU/GPL
Kategoria: Rok 2010
[ Wersja do druku ]
  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Krotoszyn: Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Zdunach
Numer ogłoszenia: 29820 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Młyńska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, faks 0-62722 88 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Zdunach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Zdunach. Obiady do Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Zdunach mieszczącego się przy ul. Strzeleckiej 10 dostarczane będą 7 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku łącznie z dniami świątecznymi) w godzinie
od 13.00 do 14.00 w dziennej ilości: 1) ok. 5 obiadów dwudaniowych dla dorosłych, 2) ok. 8 obiadów dwudaniowych dla dzieci. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy (przewiduje się 01.02.2010 r.) do 31.03.2010 r. Całkowita szacunkowa wielkość zamówienia wynosi: ok. 767 obiadów dwudaniowych, w tym: 1) ok. 295 obiadów dwudaniowych dla dorosłych, 2) ok. 472 obiadów dwudaniowych dla dzieci. Wymienione w SIWZ ilości posiłków należy traktować jako ilości szacunkowe, które mogą ulegać weryfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych obiadów o ok. 50% dziennie, jednak do wysokości całkowitej wartości zamówienia.. Ostateczne ustalenie ilości obiadów następować będzie telefonicznie w dniu dostawy do godz. 9.00 Posiłek dwudaniowy powinien być gorący oraz składać się z: - pierwsze danie (+kompot lub inny napój): 1) ziemniaki lub zamiennie: ryż, makaron, kasza, mięso + surówka lub warzywa gotowane lub 2) danie bezmięsne (jeden raz w tygodniu - piątek). Drugie danie 6xw tygodniu powinno być mięsne (np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp.). Raz w tygodniu (piątek) zamiast mięsa zamawiający dopuszcza inny produkt np. ryba, pierogi, naleśniki, knedle, placki ziemniaczane. Zestaw obiadowy dla dzieci powonien stanowić połowę porcji dla osoby dorosłej. Gramatura posiłków, ich wartość odżywcza i energetyczna powinna być zgodna z określonymi normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki muszą być bezwzględnie świeże i przyrządzone w dniu dostawy. Posiłki musza byc urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycje kulinarną. Obiady będą dostarczane własnym transportem Wykonawcy, spełniającym wymagania sanitarne. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obiady, o nie gorszej jakości na swój koszt, z innych żródeł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:01.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Firma MADAR Marian Stanisławski, Restauracja Impuls, Krotoszyn, 63-760 Zduny, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5607,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ• Cena wybranej oferty: 5458,88
• Oferta z najniższą ceną: 5458,88 / Oferta z najwyższą ceną: 10826,78
• Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
• 1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
• 2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ze względu na fakt, że przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, celowe jest zastosowanie dla udzielenia zamówienia publicznego trybu zapytania o cenę.


 Strona 1 z 1
Autor:  Marta Kowalczyk
Data utworzenia: 02 Lut 2010, 17:02
Ostatnio zmieniany: 29 Lis 2010, 10:19

[ Rejestr zmian ]
[ Strona główna ]