BIPBIP
 www.pcpr.krotoszyn.pl
    
 Kategorie 
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
 
 Linki 
PCPR w Krotoszynie
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
 
 Narzędzia 
WyszukiwarkaWyszukiwarka
StatisticsStatystyki odwiedzin
ZalogujZaloguj
RedaktorzyRedaktorzy
Rejestr zmianRejestr zmian
InstrukcjaInstrukcja obłsugi


Wykorzystano phpBB GNU/GPL
Kategoria: Rok 2010
[ Wersja do druku ]
  Ogłoszenie o zamówieniu

Krotoszyn: Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 192260 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młyńska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, faks 0-62 722 88 91.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą - PO KL Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługi będą świadczone podczas spotkań, warsztatów, wystawy prac uczestników projektui konferencji. Na przedmiot zamówienia składają się następujące usługi cateringowe: I.Catering kawowy: 1)Ciasto z blachy 2 kawałki na osobę, 2)Ciastka kruche 100 g na osobę, 3)Soki 100% (2 rodzaje) - 0,25 l na osobę, 4)Kawa, herbata w termosach - 0,25 l na osobę, 5)Cukier do kawy i herbaty, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty - dla wszystkich uczestników. Ciasto (+ łyżeczka jednorazowa do ciasta) i ciastka podane na talerzykach jednorazowych, zapakowane w folie spożywczą - osobna porcja dla każdej osoby. Kubeczki jednorazowe do napojów zimnych i gorących, mieszadełka do kawy i herbaty - dla każdej osoby. Wykonawca dostarczać będzie uczestnikom spotkań posiłki w dni wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca otrzyma dokładny harmonogram dostaw (dzień, godzina, miejsce) na każdy miesiąc świadczenia usług. Usługa będzie świadczona na terenie Krotoszyna dla grup ok. 25 osobowych. Ogółem 955 osób. Na konferencje i wystawę prac: Ciasta i ciasteczka podane na paterach. Ogółem 125 osób. Catering kawowy - 1080 osób. II.Catering kanapkowy: 1)Kanapki dekoracyjne (z wędlinami, serem żółtym, warzywami) - po 4 szt. na osobę;zapakowane w woreczki foliowe, osobno dla każdej osoby, 2)Owoc (jabłko lub banan lub brzoskwinia lub nektarynka lub mandarynka) - po 1 szt. na osobę, 3)Soki 100% (2 rodzaje) - 0,25 l na osobę, 4)Woda mineralna (niegazowana i gazowana) - 0,25 l na osobę, 5)Kawa, herbata w termosach - 0,25 l na osobę, 6)Cukier do kawy i herbaty, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty - dla wszystkich uczestników. Kubeczki jednorazowe do napojów zimnych i gorących, mieszadełka do kawy i herbaty - dla każdej osoby. Wykonawca dostarczać będzie uczestnikom spotkań posiłki w dni wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca otrzyma dokładny harmonogram dostaw (dzień, godzina, miejsce) na każdy miesiąc świadczenia usług. Usługa będzie świadczona na terenie Krotoszyna dla grup ok. 25 osobowych. Catering kanapkowy - 52 osoby. III.Catering obiadowy: 1)Drugie danie: a)danie mięsne: ziemniaki lub zamiennie: makaron, ryż, kasza - 200 g na osobę, mięso - 150 g na osobę, surówka lub warzywa gotowane - 150 g na osobę, b)danie bezmięsne (w piątki): ziemniaki - 200 g na osobę, ryba - 150 g na osobę, surówka - 150 g na osobę. Obiad dla każdego uczestnika powinien być ciepły, wyporcjowany, zapakowany w jednorazowe opakowanie termiczne z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. Posiłki powinny być wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obiady, o nie gorszej jakości na swój koszt, z innych źródeł. 2)Owoc (jabłko lub banan lub brzoskwinia lub nektarynka lub mandarynka) - po 1 szt. na osobę, 3)Soki 100% (2 rodzaje) - 0,25 l na osobę, 4)Woda mineralna (niegazowana i gazowana) - 0,25 l na osobę, 5)Kawa, herbata w termosach - 0,25 l na osobę, 6)Cukier do kawy i herbaty, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty - dla wszystkich uczestników. Kubeczki jednorazowe do napojów zimnych i gorących, mieszadełka do kawy i herbaty - dla każdej osoby. Wykonawca dostarczać będzie uczestnikom spotkań posiłki w dni wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca otrzyma dokładny harmonogram dostaw (dzień, godzina, miejsce) na każdy miesiąc świadczenia usług. Usługa będzie świadczona na terenie Krotoszyna dla grup ok. 25 osobowych. Catering obiadowy - 1006 osób..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu zakończenia wykonania umowy i w związku z tym zmiany daty wystawienia faktury w grudniu 2010 r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 10:15, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - sekretariat ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest udzielane w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą - PO KL Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Załączniki:



 Strona 1 z 1
Autor:  Marta Kowalczyk
Data utworzenia: 01 Lip 2010, 15:48
Ostatnio zmieniany: 01 Lip 2010, 16:03

[ Rejestr zmian ]
[ Strona główna ]