BIPBIP
 www.pcpr.krotoszyn.pl
    
 Kategorie 
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
 
 Linki 
PCPR w Krotoszynie
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
 
 Narzędzia 
WyszukiwarkaWyszukiwarka
StatisticsStatystyki odwiedzin
ZalogujZaloguj
RedaktorzyRedaktorzy
Rejestr zmianRejestr zmian
InstrukcjaInstrukcja obłsugi


Wykorzystano phpBB GNU/GPL
Kategoria: Rok 2010
[ Wersja do druku ]
  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Krotoszyn: Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 215990 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192260 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Młyńska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, faks 0-62 722 88 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą - PO KL Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługi będą świadczone podczas spotkań, warsztatów, wystawy prac uczestników projektui konferencji. Na przedmiot zamówienia składają się następujące usługi cateringowe: I.Catering kawowy: 1)Ciasto z blachy 2 kawałki na osobę, 2)Ciastka kruche 100 g na osobę, 3)Soki 100% (2 rodzaje) - 0,25 l na osobę, 4)Kawa, herbata w termosach - 0,25 l na osobę, 5)Cukier do kawy i herbaty, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty - dla wszystkich uczestników. Ciasto (+ łyżeczka jednorazowa do ciasta) i ciastka podane na talerzykach jednorazowych, zapakowane w folie spożywczą - osobna porcja dla każdej osoby. Kubeczki jednorazowe do napojów zimnych i gorących, mieszadełka do kawy i herbaty - dla każdej osoby. Wykonawca dostarczać będzie uczestnikom spotkań posiłki w dni wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca otrzyma dokładny harmonogram dostaw (dzień, godzina, miejsce) na każdy miesiąc świadczenia usług. Usługa będzie świadczona na terenie Krotoszyna dla grup ok. 25 osobowych. Ogółem 955 osób. Na konferencje i wystawę prac: Ciasta i ciasteczka podane na paterach. Ogółem 125 osób. Catering kawowy - 1080 osób. II.Catering kanapkowy: 1)Kanapki dekoracyjne (z wędlinami, serem żółtym, warzywami) - po 4 szt. na osobę;zapakowane w woreczki foliowe, osobno dla każdej osoby, 2)Owoc (jabłko lub banan lub brzoskwinia lub nektarynka lub mandarynka) - po 1 szt. na osobę, 3)Soki 100% (2 rodzaje) - 0,25 l na osobę, 4)Woda mineralna (niegazowana i gazowana) - 0,25 l na osobę, 5)Kawa, herbata w termosach - 0,25 l na osobę, 6)Cukier do kawy i herbaty, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty - dla wszystkich uczestników. Kubeczki jednorazowe do napojów zimnych i gorących, mieszadełka do kawy i herbaty - dla każdej osoby. Wykonawca dostarczać będzie uczestnikom spotkań posiłki w dni wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca otrzyma dokładny harmonogram dostaw (dzień, godzina, miejsce) na każdy miesiąc świadczenia usług. Usługa będzie świadczona na terenie Krotoszyna dla grup ok. 25 osobowych. Catering kanapkowy - 52 osoby. III.Catering obiadowy: 1)Drugie danie: a)danie mięsne: ziemniaki lub zamiennie: makaron, ryż, kasza - 200 g na osobę, mięso - 150 g na osobę, surówka lub warzywa gotowane - 150 g na osobę, b)danie bezmięsne (w piątki): ziemniaki - 200 g na osobę, ryba - 150 g na osobę, surówka - 150 g na osobę. Obiad dla każdego uczestnika powinien być ciepły, wyporcjowany, zapakowany w jednorazowe opakowanie termiczne z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. Posiłki powinny być wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obiady, o nie gorszej jakości na swój koszt, z innych źródeł. 2)Owoc (jabłko lub banan lub brzoskwinia lub nektarynka lub mandarynka) - po 1 szt. na osobę, 3)Soki 100% (2 rodzaje) - 0,25 l na osobę, 4)Woda mineralna (niegazowana i gazowana) - 0,25 l na osobę, 5)Kawa, herbata w termosach - 0,25 l na osobę, 6)Cukier do kawy i herbaty, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty - dla wszystkich uczestników. Kubeczki jednorazowe do napojów zimnych i gorących, mieszadełka do kawy i herbaty - dla każdej osoby. Wykonawca dostarczać będzie uczestnikom spotkań posiłki w dni wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca otrzyma dokładny harmonogram dostaw (dzień, godzina, miejsce) na każdy miesiąc świadczenia usług. Usługa będzie świadczona na terenie Krotoszyna dla grup ok. 25 osobowych. Catering obiadowy - 1006 osób..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Razem z Tobą będę Sobą PO KL Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

RESTAURACJA POD DZWONEM, ul. Chwaliszewska 10, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39512,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 39357,98

Oferta z najniższą ceną: 39357,98 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

Waluta: PLN.


 Strona 1 z 1
Autor:  Marta Kowalczyk
Data utworzenia: 20 Lip 2010, 10:17
Ostatnio zmieniany: 20 Lip 2010, 10:17

[ Rejestr zmian ]
[ Strona główna ]