BIPBIP
 www.pcpr.krotoszyn.pl
    
 Kategorie 
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
 
 Linki 
PCPR w Krotoszynie
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
 
 Narzędzia 
WyszukiwarkaWyszukiwarka
StatisticsStatystyki odwiedzin
ZalogujZaloguj
RedaktorzyRedaktorzy
Rejestr zmianRejestr zmian
InstrukcjaInstrukcja obłsugi


Wykorzystano phpBB GNU/GPL
Kategoria: Rok 2011
[ Wersja do druku ]
  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Krotoszyn: Świadczenie usług cateringowych dla klientów Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Zdunach w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 13321 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 419194 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Młyńska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, faks 0-62 722 88 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla klientów Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Zdunach w 2011 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla klientów Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Zdunach w 2011 roku. 2. Obiady do Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie w Zdunach mieszczącego się przy ul. Strzeleckiej 10 dostarczane będą 7 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli łącznie z dniami świątecznymi) w godzinie od 1300 do 1400. Całkowita szacunkowa wielkość zamówienia wynosi 3600 obiadów dwudaniowych, w tym: 1) 1200 obiadów dwudaniowych dla dorosłych, 2) 2400 obiadów dwudaniowych dla dzieci. Posiłek obiadowy dwudaniowy powinien być gorący oraz składać się z: - pierwsze danie: zupa + pieczywo, - drugie danie (+kompot lub inny napój): 1) ziemniaki lub zamiennie: ryż, makaron, kasza, mięso, surówka lub warzywa gotowane lub 2) danie bezmięsne (jeden raz w tygodniu - piątek). Drugie danie 6x w tygodniu powinno być mięsne (np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp.). Raz w tygodniu (piątek) zamiast mięsa zamawiający dopuszcza inny produkt np. ryba, pierogi, naleśniki, knedle, placki ziemniaczane. Zestaw obiadowy dla dzieci powinien stanowić połowę porcji dla osoby dorosłej. 3. Wymienione w SIWZ ilości posiłków należy traktować jako ilości szacunkowe, które mogą ulegać weryfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych obiadów o 20%. Zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości obiadów niż wymieniona w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Firma MADAR Marian Stanisławski, ul. Łacnowa 13, 63-760 Zduny, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24912,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 26688,0
Oferta z najniższą ceną: 26688,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26688,00
Waluta: PLN


 Strona 1 z 1
Autor:  Marta Kowalczyk
Data utworzenia: 12 Sty 2011, 12:44
Ostatnio zmieniany: 12 Sty 2011, 12:44

[ Rejestr zmian ]
[ Strona główna ]