BIPBIP
 www.pcpr.krotoszyn.pl
    
 Kategorie 
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
 
 Linki 
PCPR w Krotoszynie
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
 
 Narzędzia 
WyszukiwarkaWyszukiwarka
StatisticsStatystyki odwiedzin
ZalogujZaloguj
RedaktorzyRedaktorzy
Rejestr zmianRejestr zmian
InstrukcjaInstrukcja obłsugi


Wykorzystano phpBB GNU/GPL
Kategoria: Rok 2011
[ Wersja do druku ]
  Ogłoszenie o zamówieniu

Krotoszyn: Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym nad morzem dla 25 osób niepełnosprawnych wraz z 4 opiekunami w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 217624 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młyńska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, faks 0-62 722 88 91.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym nad morzem dla 25 osób niepełnosprawnych wraz z 4 opiekunami w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym nad morzem dla 25 osób niepełnosprawnych (z zaburzeniami psychicznymi, niepełnosprawnością ruchową, w tym 1 osoba na wózku) wraz z 4 opiekunami, w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2008 r. Nr 14, poz. 92 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz.1694 ze zm.). 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zakwaterowanie wszystkich uczestników w domkach campingowych z pełnym węzłem sanitarnym (wyposażone w telewizor, radio i telefon, czajnik bezprzewodowy, lodówkę, suszarkę do włosów, ręczniki): 5 domków 5 osobowych, 1 domek 4 osobowy, 3 posiłki dziennie w stołówce na terenie ośrodka, Zabiegi rehabilitacyjne dla wszystkich uczestników turnusu wg zaleceń lekarza, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną, Całodobowa opieka medyczna - stała opieka lekarska i pielęgniarska oraz ratownicy na basenach ośrodka, Teren ośrodka powinien być chroniony, ogrodzony, bezpieczny, Baza zabiegowa ośrodka winna obejmować: światłolecznictwo, masaże, fizykoterapia, hydroterapia, hydromasaże, magnetoterapia, kinezyterapia, inhalacje, krioterapia, terapia zajęciowa, muzykoterapia, Na terenie ośrodka muszą znajdować się: - 2 baseny: jeden do ćwiczeń z instruktorem i pływania, drugi z masażami karku i całego ciała, - infrastruktura sportowa: kort tenisowy i boiska do piłki siatkowej, koszykówki, piłki nożnej, miejsce na grilla itp. wraz z wypożyczalnią sprzętu, - siłownia - sala fitness, - kawiarnię. Zapewnienie bezpłatnie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, zajęć o charakterze integracyjno - rozrywkowym (ogniska, wieczorki taneczne, pikniki)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

*

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694 ze zm.).
*

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przeprowadzono co najmniej 2 (dwa) turnusy rehabilitacyjne z programem rehabilitacyjno - wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych dla grupy liczącej co najmniej 25 (dwudziestu pięciu) uczestników wraz z opiekunami.
*

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100.000,00 zł (słownie: stotysięcyzłotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

*

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
*

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
*

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

* 1 - Cena - 60
* 2 - Atrakcyjność oferty - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników turnusu rehabilitacyjnego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) rezygnacji kandydata z udziału w turnusie rehabilitacyjny pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) niestawienia się kandydata na turnus rehabilitacyjny pomimo wezwania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie, c) przerwania uczestnictwa w turnusie (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcpr.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie ul. Młyńska 2d/1 63-700 Krotoszyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie publiczne jest realizowane w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą - PO KL Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 Strona 1 z 1
Autor:  Marta Kowalczyk
Data utworzenia: 26 Lip 2011, 15:38
Ostatnio zmieniany: 08 Sie 2011, 21:04

[ Rejestr zmian ]
[ Strona główna ]