BIPBIP
 www.pcpr.krotoszyn.pl
    
 Kategorie 
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
 
 Linki 
PCPR w Krotoszynie
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
 
 Narzędzia 
WyszukiwarkaWyszukiwarka
StatisticsStatystyki odwiedzin
ZalogujZaloguj
RedaktorzyRedaktorzy
Rejestr zmianRejestr zmian
InstrukcjaInstrukcja obłsugi


Wykorzystano phpBB GNU/GPL
Kategoria: Rok 2011
[ Wersja do druku ]
  Ogłoszenie o zamówieniu nr 237756 - 2011

Krotoszyn: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz warsztatów dla uczestników projektu Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 237756 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młyńska 2D/1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, faks 0-62 722 88 91.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz warsztatów dla uczestników projektu Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz warsztatów zawodowych dla uczestników projektu Razem z Tobą będę Sobą - PO KL Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane będzie w formie kursów/warsztatów, które podzielone zostały na następujące zadanie: Część A - kurs prawa jazdy kat. B, C, B+E; kurs prawa jazdy kat. B dla 16 usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych, kurs prawa jazdy kat. C dla 3 usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych, kurs prawa jazdy kat. B+E dla 2 usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych, Część B - kurs obsługi kasy fiskalnej dla 4 usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych, Część C - kurs opiekunki osoby niepełnosprawnej z językiem niemieckim dla 1 usamodzielnianej wychowanki rodziny zastępczej, Część D - kurs komputerowy (I stopnia) dla 25 osób niepełnosprawnych, Część E - kurs grafiki komputerowej (I stopnia) dla 10 osób niepełnosprawnych, Część F - warsztaty z doradcą zawodowym dla 25 osób niepełnosprawnych i 18 usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych, Część G - kurs bukieciarz florysta dla 15 osób niepełnosprawnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług określonych w opisie Przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie należy podać, co najmniej 5 udzielonych zamówień, w tym co najmniej 1 zrealizowane w ramach projektu dofinansowanego ze Środków Europejskiego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pcpr.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie, ul. Młyńska 2d/1, 63-700 Krotoszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 12:00, miejsce: sekretariat, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie, ul. Młyńska 2d/1, 63-700 Krotoszyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie publiczne jest realizowane w ramach projektu Razem z Tobą będę Sobą - PO KL Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kurs prawa jazdy kat. B, C, B+E,.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs prawa jazdy kat. B Liczba uczestników: 16 osób (usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych). Szkolenie zostanie przeprowadzone w zakresie i wymiarze określonym przez obowiązujące przepisy, w tym: a) 30 godzin (po 45 minut) zajęć teoretycznych z przepisów prawa ruchu drogowego i udzielania pierwszej pomocy, b) minimum 33 godziny (po 60 minut) zajęć praktycznych w warunkach miejskich, trasie i na placu manewrowym, licząc na jednego uczestnika kursu. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: miasto Krotoszyn. Dopuszcza się możliwość, aby usługa szkoleniowa była realizowana poza terenem miasta Krotoszyna, przy czym dojazd uczestników szkolenia w takim przypadku zapewnia Wykonawca na własny koszt. Kurs prawa jazdy kat. C Liczba uczestników: osoby (usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych). Szkolenie zostanie przeprowadzone w zakresie i wymiarze określonym przez obowiązujące przepisy, w tym: a) 30 godzin (po 45 minut) zajęć teoretycznych z przepisów prawa ruchu drogowego i udzielania pierwszej pomocy, b) minimum 33 godziny (po 60 minut) zajęć praktycznych w warunkach miejskich, trasie i na placu manewrowym, licząc na jednego uczestnika kursu. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: miasto Krotoszyn. Dopuszcza się możliwość, aby usługa szkoleniowa była realizowana poza terenem miasta Krotoszyna, przy czym dojazd uczestników szkolenia w takim przypadku zapewnia Wykonawca na własny koszt. Kurs prawa jazdy kat. B+E Liczba uczestników: 2 osoby (usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych). Szkolenie zostanie przeprowadzone w zakresie i wymiarze określonym przez obowiązujące przepisy, w tym: a) 20 godzin (po 45 minut) zajęć teoretycznych z przepisów prawa ruchu drogowego i udzielania pierwszej pomocy, b) minimum 15 godziny (po 60 minut) zajęć praktycznych w warunkach miejskich, trasie i na placu manewrowym, licząc na jednego uczestnika kursu. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: miasto Krotoszyn. Dopuszcza się możliwość, aby usługa szkoleniowa była realizowana poza terenem miasta Krotoszyna, przy czym dojazd uczestników szkolenia w takim przypadku zapewnia Wykonawca na własny koszt..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kurs obsługi kasy fiskalnej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługi kasy fiskalnej Liczba uczestników: 4 osoby (usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych). Liczba godzin: 15 h. Szkolenie powinno być prowadzone w formie zajęć teoretycznych (5 godz.) oraz praktycznych (10 godz.) warsztatów na dokumentach sprzedażowych oraz kasach fiskalnych.Celem kursu jest przygotowanie słuchaczy do samodzielnego posługiwania się kasą fiskalną. Uczestnicy kursu nabędą wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku sprzedawcy. W programie przewidziane są zajęcia z zakresu wystawiania faktur i paragonów, a także ćwiczenia praktyczne na kasach fiskalnych..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kurs opiekunki osoby niepełnosprawnej z językiem niemieckim.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs opiekunki osoby niepełnosprawnej z językiem niemieckim Liczba uczestników: 1 osoba (usamodzielniany wychowanek rodziny zastępczej). Liczba godzin: 180 h (90 godz. zajęcia praktyczne, 40 godz. zajęcia teoretyczne, 50 godz. nauki języka niemieckiego). Zajęcia teoretyczne: - podstawowe informacje na temat osób niepełnosprawnych, - podstawy psychologii, w tym komunikacja i mediacje, - zachowanie osób niepełnosprawnych, w tym z zaburzeniami psychicznymi, - podstawy higieny i pielęgnacji, - podstawy rehabilitacji i aktywizacji, - metodyka organizacji czasu wolnego dla osób niepełnosprawnych, - zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zajęcia praktyczne w odpowiednich placówkach. Wykonawca zobowiązuje się dowozić uczestników szkolenia do miejsca praktyki na własny koszt..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kurs komputerowy (I stopnia).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs komputerowy (I stopnia) Liczba uczestników: 25 osób niepełnosprawnych, w tym osoby z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawne ruchowo (podział na 2 grupy). Liczba godzin: 30 h (każdy uczestnik). Zakres tematyczny: - budowa i działanie baz danych, - program do obsługi poczty elektronicznej, - komunikatory internetowe, - zaawansowane wyszukiwanie informacji, - edytor tekstu Microsoft Word..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kurs grafiki komputerowej (I stopnia).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs grafiki komputerowej (I stopnia) Liczba uczestników: 10 osób niepełnosprawnych, w tym osoby z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawne ruchowo. Liczba godzin: 30 h. Zamawiający zapewnia salę komputerową. Wykonawca powinien zapewnić wszystkie materiały i pomoce dydaktyczne oraz kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do prowadzenia takiego kursu..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: warsztaty z doradcą zawodowym.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników: 25 osób niepełnosprawnych, 18 usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych. Zajęcia powinny być prowadzone w formie wykładów (3 h) i ćwiczeń (7 h). Każdy z beneficjentów skorzysta z 2 h indywidualnych konsultacji, których celem jest zbadanie preferencji zawodowych beneficjentów. Tematyka warsztatów: - zapoznanie z rynkiem pracy, - zapoznanie z formami zatrudnienia, - sztuka prezentacji, - radzenie sobie ze stresem, - asertywność, - dokumenty aplikacyjne. Istnieje możliwość zapewnienia sali przez Zamawiającego, przy czym bardziej preferowane byłoby zapewnienie sali przez Wykonawcę. Wykonawca powinien zapewnić wszystkie materiały i pomoce dydaktyczne oraz kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do prowadzenia takiego kursu. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkoleń w innej miejscowości niż Krotoszyn, pod warunkiem, że szkolenie będzie odbywać się na terenie powiatu krotoszyńskiego, a wykonawca zapewni (na własny koszt) dojazd każdemu uczestnikowi szkolenia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kurs bukieciarz florysta.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs bukieciarz/florysta Liczba uczestników: 15 osób niepełnosprawnych, w tym osoby z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawne ruchowo. Liczba godzin: 30 h. Umiejętności zdobyte przez uczestników powinny umożliwić podjęcie pracy w kwiaciarni lub uruchomienie własnej działalności gospodarczej związanej z florystyką, dekoracją wnętrz, rękodziełem artystycznym. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe na zajęcia teoretyczne i praktyczne. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkoleń w innej miejscowości niż Krotoszyn, pod warunkiem, że szkolenie będzie odbywać się na terenie powiatu krotoszyńskiego, a wykonawca zapewni (na własny koszt) dojazd każdemu uczestnikowi szkolenia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 Strona 1 z 1
Autor:  Marta Kowalczyk
Data utworzenia: 09 Sie 2011, 16:51
Ostatnio zmieniany: 25 Sie 2011, 7:31

[ Rejestr zmian ]
[ Strona główna ]