BIPBIP
 www.pcpr.krotoszyn.pl
    
 Kategorie 
Menu podmiotowe
Menu przedmiotowe
 
 Linki 
PCPR w Krotoszynie
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
 
 Narzędzia 
WyszukiwarkaWyszukiwarka
StatisticsStatystyki odwiedzin
ZalogujZaloguj
RedaktorzyRedaktorzy
Rejestr zmianRejestr zmian
InstrukcjaInstrukcja obłsugi


Wykorzystano phpBB GNU/GPL
Kategoria: Rok 2011
[ Wersja do druku ]
  Zmiana treści SIWZ

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
________________________________________
Krotoszyn, dnia 11.08.2011 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Młyńska 2d/1
63-700 Krotoszyn
REGON: 250864391 NIP: 621-155-03-09
tel/fax 62 722-88-91, 62 722-88-92,
strona internetowa: www.pcpr.krotoszyn.pl, bip.pcpr.krotoszyn.pl
e-mail: pcpr@krotoszyn.pl

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz warsztatów dla uczestników projektu Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”.

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm./, informuje, że w przedmiotowym postępowaniu dokonał zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia polega na wprowadzeniu następującej modyfikacji:
W Rozdziale VI pkt 1 zmienia się zapis: „1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia” na: „1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wskaże że osoby, które będą świadczyć usługi (szkolić) posiadają co najmniej 2 –letnie doświadczenie szkoleniowe
z tematyki objętej zakresem przedmiotowego zamówienia – dotyczy każdej części osobno”
W Rozdziale VII pkt. A ppkt. 3 zmienia się zapis: „Wykaz usług szkoleniowych o podobnym charakterze, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ilości przeszkolonych osób, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że szkolenia zostały wykonane należycie (referencje), wg wzoru określonego w załączniku nr 4
do SIWZ, w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia (dotyczy każdej części postępowania osobno)” na: „Wykaz usług szkoleniowych
o podobnym charakterze, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ilości przeszkolonych osób, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że szkolenia zostały wykonane należycie (referencje), wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia (dotyczy każdej części postępowania osobno)”
W Rozdziale VII pkt. A ppkt. 4 zmienia się zapis: „Wykaz osób posiadających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dana osoba wykonała minimum 5 szkolenia dla co najmniej
10 osób w każdym z nich (załącznik nr 5 do SIWZ)” na: „Wykaz osób odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ)”.
W Rozdziale VIII pkt. 6 zmienia się zapis: „Wykaz osób posiadających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dana osoba wykonała minimum 5 szkolenia dla co najmniej 10 osób w każdym z nich (załącznik nr 5 do SIWZ)” na: „Wykaz osób odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ)”.
Zmianie ulega również Załącznik nr 6 do SIWZ (zmieniony załącznik zamieszczony na stronie bip.pcpr.krotoszyn.pl).
W wyniku niniejszych zmian treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i w związku z tym w Rozdziale XII w pkt. 2 zmienia się zapis: „Nie otwierać przed dniem 17.08.2011 r., godz.10:15” na: „Nie otwierać przed dniem 19.08.2011 r., godz. 10:15”. W Rozdziale XIII w pkt 1 zmienia się zapis: „Termin składania ofert upływa z dniem 17.08.2011 r. godz. 10:00. Oferty należy składać w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie ul. Młyńska 2d/1, 63-700 Krotoszyn, w godz. 7:00 – 15:00” na: „Termin składania ofert upływa z dniem 19.08.2011 r. godz. 10:00. Oferty należy składać w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie ul. Młyńska 2d/1, 63-700 Krotoszyn, w godz. 7:00 – 15:00”, w pkt 2 zmienia się zapis: „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.08.2011 r. o godz. 10:15
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie przy ul. Młyńskiej 2d/1
w Krotoszynie na: „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.08.2011 r. o godz. 10:15
w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie przy ul. Młyńskiej 2d/1 w Krotoszynie”.
Pozostałe postanowienia SIWZ nie ulegają zmianie.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy Pzp, zamieścił ogłoszenie
o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie
Andrzej Piotrowski



Załączniki:



 Strona 1 z 1
Autor:  Marta Kowalczyk
Data utworzenia: 11 Sie 2011, 14:56
Ostatnio zmieniany: 12 Sie 2011, 11:06

[ Rejestr zmian ]
[ Strona główna ]